torsdag 30 september 2010

Torsdag

Fått tag i hovslagaren så imorron blir stelpa skodd. Likadant där som med däcken. 3 gången gillt. Fastän här har hon tappat skon på ett halv år kanske. Var hursomhelst ute och skrittade barbacka idag. Och tog en galopp upp för en backe och lite längre fram står det två män/killar och studerar träden. Frågade om dom fågelskådade men de gjorde dom inte. Var lite högljutt för de.
Så har jag fixat lite annat också.
Kollade på halv 8 hos mig som har börjat blivit tradition halv 8 hos just mig, haha.
Var ute och gick efteråt typ 45 min. Under stjärnhimlen. Det är absolut inte många, kanske ingen som vet hur mycket jag igentligen älskar stjärnor och rymden. Övervägde starkt att läsa Astronomi i skolan på ind.val men det var på torsdags eftermiddagar så de funkade ju inte.
Iallafall. Kom fram till att det är snart jul, och den som funderar på att köpa mig något kan ju alltid fundera på att köpa en stjärna. Helst av allt vill jag ha hela stora karlavagnen men blir dyrt och de tror jag inte funkar. haha.
Iallafall. Den som ger bort en stjärna till mig kommer få dela ett av hjärtrummen med Stelpa. Det, de kallar jag verkligen prestige och det borde vara något alla borde sikta efter ;)
Så kan man sitta där ute på natten och kolla på alla underbara stjärnor och tecken och why not Halleys komet den 28 juli 2061.

Inga kommentarer: