tisdag 14 september 2010

haha

Enligt min statistik och hur folk tagit sig in hit på sökord. Så kommer det upp:
Smisk
Tandställning
Bjursås
Oskar Linnros

Och lite mer som Älvdalen och så där. Men ändå. Smisk? haha va fan. Har jag skrivit om smisk någongång? Kanske att jag gav någon smisk under någon tvspels kväll eller när vi tävlat eller liknande. Kul var det iallafall.
Hade tvspels natt i natt förövrigt Gav inte jätte mycket smisk där. Frida, Jakob och jag satt väl till 2-halv 3 eller något. Kommer bara ihåg att kl var 03.01 när jag kollade hemma. Super Mario Brows eller något. Skit kul. Dock tog nerverna slut vid sista banorna så jag dog för det mesta. Men tycker jag gjorde min huvudpunk med att döda en boss helt själv!! Dog inte en enda gång och tog honom alla 3 gånger. Ska fira nu med att ta en dusch och äta frukost.

Inga kommentarer: