lördag 4 september 2010

Graduation

When we were five, they asked us what we wanted to be when we grew up. Our things were answers like astronaut, president, or in my case, princess… When we were ten, they asked us again. We answered - rock star, cowboy, or in my case, gold medalist… But now that we’ve grown up, they want a more serious answer. Well, how about this… Who the hell knows? This isn’t a time to make hard and fast decisions. This is the time to make mistakes. Take the wrong train and get stuck somewhere chill. Fall in love - a lot. Major in philosophy because there’s no way to make a career out of that. Change your mind. Then change it again because nothing is permanent. So make as many mistakes as you can. That way, someday, when they ask again what we want to be… We won’t have to guess. We’ll know.

Första kvällen
De enda jag funderar över är vad tusan är det jag och Angelica pratar om!
Spex bilder är nog ändå bäst, man kan ta dom över allt, även på bal.
Andie, Angie & Julie
Sista gången i skolgatan.
Enda bilden på Samuel

Farfar och Mormor
Vi har ändå ganska lika leenden
Den slående likheten mellan min mamma och Jakobs barnbild. Kolla smajlet!
Bilden Jakob kastar en ros till min mamma. Han sa senare att han kastade rosor till tjejer han har haft en fling med eller liknande. Jag vart fundersam...HAHA

Troligtvis den bästa klassen jag har haft faktiskt :)
Iallafall sista året!

Nu är det bara bilderna till facebook som ska in, iallafall de Angelica inte snott från mig och redan satt ut ;)

Inga kommentarer: