fredag 24 september 2010

Fredag

Jag måste bli arg på någon snart. Har drömt igen att jag slagits i sömnen. Och inatt var det de värsta. Hände massor i början och vet inte hur jag kom in i det. Men allt gick ut på att komma fram till den starkaste. Tillslut kom jag dit och började knocka ner honom. (orkar inte förklara eftersom mina drömmar oftast är ganska detaljerade via skrivning så ni får fantisera själva) så tog han tag i mina armar. Så jag "klättrade" upp som om jag skulle göra en kullerbytta på honom och började sparka!! Till slut dog han och jag började äta chili con carne på honom. Bara för att jag skulle fortsätta vara död. SÅ sjukt. Antar för att jag inte har varit arg på ett tag så måste ta ut det någonstanns. Det kanske är bra att jag drömmer så slipper jag bli arg. Vet aldrig.
Men det var en bra dröm. På ett sätt. Snygga människor var med i.
Snart åker jag förövrigt. Inväntar pappa bara.



Näst sista Harry Potter filmer, gaaash!

Inga kommentarer: