söndag 12 september 2010

Musik

Nu har jag fått hem massa massa ny musik. Eller det kanske inte är ny musik men det är en uppdatering på Ipoden iallafall! :)
Bäst är nog ändå The Fray och Daniel Adams-Ray. Ska nööööötas.
Hursomhelst borde jag iallafall lägga upp mina spellistor från Spotify. För jag vet att Ida och hennes pojkvän gillade min gamla som aldrig updateras, haha :)
Någondag...

Förövrigt var Ankilicious här 1 dag. Eller 1 ½ kanske 2 man kan säga om man räknar natten. Myste väl och fettade. Besökte skolan och härjade. Pratade guldfiskar och skadad Stelpa med Karl. (red förövrigt Stelpa idag:) så åkte vi runt. Kändes skönt att ha någon med sig.
Så ensam och gråtfärdig jag känner mig när jag berättar att jag räknar min dator som sällskap då jag sover med den. Aja.
Mysigt hade jag iallafall. Min sleeping buddie som kryper upp bakom ryggen så man får armbåga sig för sin plats i min ändå stora säng.
Skönt att prata av sig. Just det, Andrea när du läser det här. Har en ganska stor nyhet jag vet att du vill veta tror jag :) Bara Anki som vet om det just nu. Spännande som Andie säger.
haha.
Iallafall.. Idag så hittade jag en kantarell när jag var ute och skrittade med Stelpa. Det var Stelpa som hittade den säger vi för det var inte ens meningen att vi skulle gå rakt ut i skogen. Men litade på henne så red på så såg jag den. Så när vi var på väg hem så kom jag att tänka på. Hur ruskigt och äckligt det än är så ska jag nog kremera henne och spara askan när den tiden kommer.
Visst har tagit reda på och de kostar några tusen men vad gör jag inte.
Bild på svampen min kommer imorron. Värd att se!

Inga kommentarer: