torsdag 23 september 2010

Torsdag

Kollade på Berg flyttar in igår eller något. Kollade inte hela dock för jag åkte till frida mitti. Men SOM jag har längtat sen förra säsongen. Jag kan inte få nog av Carina Berg. Min dröm. HAHA. Vill också bli lite b känd så hon kommer hem till mig och sover :)
Så kollade vi på kungarna av tylösand och jag kan inte säga annat än att jag Älskar Nemo. Helt otroligt charmig är han och underbara ögon.
Åkte hem vid halv 12 kanske och satt mig med Ben and Jerrys pish food (chokladglass men det var de enda som fanns i frysen...) och kollade på The Holiday. Ju mer jag kollar på jul filmer så älskar jag julen ännu mer. Kan inte vänta tills det blir december. MYSIGT! Helst av allt vill jag åka till London eller New York över julen. Som filmen när Amanda (Cameron Diaz) byter till sig ett hus så hon får åka till Surrey i världens mysigaste brittiska stuga. ÅH jag blir så exhalterad att jag inte ens orkar förklara hur mycket jag älskar julen. (däremot gillar jag inte julpynt, otroligt men sant. Blir liksom förmycket)
Så är ju Jude Law med och är världens charmör med det där leendet.
Så nu kollar jag på the holiday igen!

Imorron åker jag till Stockholm!

Inga kommentarer: