onsdag 22 september 2010

Hemma

När jag var hemma i helgen så hade jag kul. Haha, upptäckte att jag började fel med vad inlägget kommer sluta med. Men när vi ändå är inne ifrån helgen kan jag berätta att jag hade faktiskt kul.
Hängde med Carro för de mesta. När vi var på väg upp på stallet med Cooling för att släppa honom i ridhuset kom vi in på hur jäkla kul vi hade i 2-3 år när järngänget regerade där uppe. dvs Carro, Jessan, Julia, Cooling, Malavia och Stelpa. The LillStallet Homegirls feat Cooling. Allt vi gjorde. USCH vad vi saknade det det. När man åkte upp med bussen efter skolan och satt i klubbis i 3 timmar och åt mackor och spelade Chicago. Och då överdriver jag inte. 3 timmar lätt och sen vart det bråttom ut och rida i vinter mörkret innan det var dax att åka hem och sova. Love it.
Men nu måste jag skynda mig, hem till Frida och kolla på Tylösand om en timme.
Till inläggets början:
vad mörkt det är på morronarna. När jag klev upp 05.45 i måndags och duschade i en halv timme så såg det ut ungefär så här:
men nu är det så att det ska vara mörkare. Min kamera ljusnade upp himlen!
Och det där fina vyn är ifrån mitt sovrum :)
Jag hatar mörker, nu är det becksvart utanför... :/

Inga kommentarer: