onsdag 15 september 2010

Frickin frick

När jag och Jakob var och gav hästarna några kilo morötter så kom vi in på vart hästarna har sina tänder. Så klart ska jag in med handen i munnen och hästen vart Sömmen. Hittar en liten baktand, så biter han ihop och mitt lång finger hamnar emellan. långfingret heter den nog (borde heta pekfingret eftersom man pekar med det). Trodde jag skulle smälla av när ett tag. Fy tusan vad ont det gjorde. Men jag grät inte. Stark gjort. Men usch. Trodde att det splittrats där ett tag för jag kunde inte röra på hela fingret. Men är det bättre. Har spelat tvspel några timmar utan fingret dock. Nu pulserar det och det är det enda fingret i min hand som är varmt. Det är skönt att ha varmt finger omväxlingsvis :)
Ska se hur skönt det blir att rida imorron. Slog precis i fingret i dörren och har inte svärt så högt på länge.