fredag 17 september 2010

Galna jag

Igår kom min bror förbi Leksand och hämtade upp mig och jag fick köra min favorit bil den sk. bussen för den stora vindrutan hem till Älvdalen. Pratade på om det vanliga nu förtiden: Sorority Row, politik, centerpartiet och det lite ovanliga: relationer. haha. Galet.
Och idag har jag besökt 2 av mina favorit stället: tandregleringen (nu har dom gjort något galet för så här ont har jag aldrig haft på en gång. Håller på att trycka ner nedre tandraden för att nästa gång trycka ner övre tandraden. Så nu blir de mjukmat och att tugga med tänderna längst bak), doktorn för att blåsa skiten ur lungorna. Gjorde ont i dom för att jag skulle blåsa tills det tog slut och lite mer. och nu får jag lov att inhalera ännu mera. Pulmicorten 4ggr per dag och brickanylen 1-2 ggr. iallafall i 1-2 veckor. För jag är visst jätte allergisk och mina lungvägar var inte bra.
Så har jag röstat! För första gången i något. Jag röstade inte i EU valet för jag glömde min valsedel hemma. Men nu tog jag tag i det såkallade viktigaste valet hittills. Dom flesta vet väl vad jag röstade på. Funderade på att ta Dalarnas sjukvårdsparti i landstinget eller vad de heter men de gjorde jag inte. Ett parti rakt igenom.

Så kommer det galnaste idag!
Jag har skickat iväg arbetsansökan till USA! haha. Får se hur det går. Galet kul skulle det vara iallafall. Åka dit själv liksom. Kommer kissa i byxan!

Inga kommentarer: