onsdag 29 september 2010

Stelpa

  En sak som alla som kollar i mitt fotoalbum i min mobil har gemensamt är att de upptäcker att jag nästintill har kort på djur och framför allt på mitt favorit objekt Stelpa. Inte roligt för dom som kollar men roligt för mig 
Här är de nyaste på henne iallafall.
Den gången jag och Stelpa hittade en kantarell bara så där mitt i skogen.
Här ser man även hjärtat på Stelpa. Vid ögat där. Hon har halva och jag har den andra :)
Soulmates. Har hört flera styckten på sistonde som klagar på att dom aldrig kommer hitta ''någon'' men kom igen. Vi är galet unga vi har flera år på oss. Trevligt att ha någon men ändå. Jag har Stelpa som jag nöjer mig med undertiden :)


Fetast och Sömmen

 Kunde sitta och mysa med henne jätte längre. Underbart!
Dock har min mobilkamera börjat ge med sig och tar inte så bra bilder längre :/

Inga kommentarer: