fredag 1 oktober 2010

SUCK IT

Tror ni inte att jag har sämst dag idag igen.
Igår fick jag byta däck. Idag kommer jag inte ens in i bilen.
Gick upp som vanligt imorse. Kollade på ett scrubs avsnitt och sen var det bara att dra på sig kläder och åka och borsta av Stelpa innan hoslagaren kommer. Så skulle jag gå ut och värma bilen ett par minuter så jag inte åker iväg svinkall eftersom de var frost på rutan. Men nej. Den vill inte ens låsas upp då jag har centralås. Ringer och klagar till pappa som säger att jag ska låsa upp och låta det tjuta och klippa av sladden till signalhornet. Men de hade jag inte tid med utan idag fick faktiskt Jakob göra mig en tjänst efter alla mina till han. Han fick ta och skjutsa mig och ta ut pengar och upp till Stelpa. Ibland har man tur att han finns :)
När jag kom hem igen visade sig att troligtvis är batteriet dött för det tjöt inte eller något när jag låste upp och skulle knippsa av sladden. Ringde min favorit Olle så han ska komma i eftermiddag och starta upp den.
Så idag har jag två hjältar!

Inga kommentarer: