onsdag 22 september 2010

Igår kväll hände en hemsk sak. Internet slutade funka. Så jag startade om datorn, updaterade och hade mig och kollade på Jackass undertiden. Funkade inte. Så jag gav upp och kollade på Scrubs och somnade.
Nu imorse funkade det inte igen och jag blir ju så nervös. Måste ju kolla mailen. Ja jag kollat mailen mer än vad jag kollar facebook! Bra! Jag stänger av datorn, installerar om hela dongeln och håller på. Letar efter proxy inställningar och testar. Tills det bara hoppar igång efter 2 timmar. Pappa ringer och jag börjar leta reda på IP-adress. Vilken morron.
2 mail inkomna. Det går frammåt. Nästa år ska det hända saker!
Så nu kan jag åka till lovely och tömköra henne en stund. Eller ska kolla på greys anatomy först.

Förövrigt, igår såg jag runt 5 audisar och några till men utav dom 5 så var det helt ok killar som körde. Är det så att min typ av kille kör audi? Haha

Inga kommentarer: