torsdag 9 september 2010

Torsdag

Oh jag ser här att jag har snart skrivit 6661 st inlägg(ta bort 1an så blir det rätt antal). Ingen bra siffra. Har planerat det ett tag nu att när det väl kommer till det nummret måste jag skriva ett till. För annars drömmer jag troligtvis mardrömmar. mmm, sånna tvångstankar har jag.

Förövrigt tog jag en halv dag i Möjligheternas igår. Inte halv dag i kupolen, där var jag faktiskt inte utan en halv dag från eftermiddag till kväll/natt. Pretty amazing.

Så har jag kollat på Kungarna av Tylösand då jag missade det igår för jag var i M. Så jag kollade på kanal5play. Gaaaaalet bra. Galet hela de men kunde inte sluta kolla. Schjukt är nog det bättre ordet.
Ska iallafall fortsätta kolla på de.
Nu? Stelpa!
Tränar på inbakade flätor i hennes man. Det börjar likna något. Min orangea springare!

Inga kommentarer: