måndag 6 september 2010

Living the dream

Inatt drömmde jag att jag och Frida var ute och åkte bil. Det hände as mycket men i slutet så var de jag som körde. Det var en liten blå skåp bil. Och på något sätt sa Frida att vi skulle åka ner för ett slänt typ och de ville ju inte jag men frida styrde ut och hoppa ur och jag lyckades stanna så bilen var halvvägs ner. Och jag ville gråta och var as rädd men fick lov att tvinga ur tårarna och skrika åt frida att hjälpa mig upp. Vilket hon gjorde till slut. Och lyfte bilen. Det var inget konstigt med det utan det var normalt att kunna göra det. Sjukt. Sen vaknade jag.

I förrgår kollade jag på solsidan och Fredde hade blivit beroende utav att grilla. Så på natten drömmde jag att jag gick upp och så stog min pappa nere i köket och grillade massor. Paprika, korv, kött och massor. Och jag vart jätte sugen på korv så var på väg att få en då jag ''vaknande'' men jag sov fortfarande och tyckte att det var så kul för att jag drömmt att pappa grillade men ändå så gjorde han det när jag kom upp. Fortfarande i drömmen. Såååå sjukt att det inte går att förklara.

Inga kommentarer: