fredag 17 september 2010

Fredag

Efter att ha varit hos doktorn, tandregl och biblioteket och röstat var jag upp på mammas jobb. Men inga barn där. Dom hade planeringsdag. Så åkte hem och sov en stund. Så ringde Carro på kvällen så jag drog på mig träningsskor och gick och mötte henne i mörkret med min Ipod. Vid gamla Konsum i rot hittade jag henne så vi gick hem. Pratade politik och färger på luckorna till köket som ska målas om. Så gick jag med henne till konsum igen.
Det jag kommer att tänka på. Det är ju ganska mörkt nu. Speciellt när kl är 21 och kan ju inte påstå att Månsta (där jag bor) är en ljuspunk. Det är en väglampa var 200meter ungefär. Och inte en enda lampa på skolvägen. Där min låg/mellanstadie skola ligger. Jobbigt.

Och nu senare på kvällen ligger jag och googlar som vanligt och hittar BeFunky och sitter och bläddar igenom allt och har kul

Inga kommentarer: