måndag 31 januari 2011

Måndag

Idag nästan helt ärligt kan jag säga att jag vaknade med det där håret. De enda jag har plattat (vilket påminner mig om att jag måste köpa en ny sån..) är luggen eller framhåret som jag nuförtiden kallar de. Eftersom jag inte klippt mig på riktigt på ett antal år så har jag ingen riktig frisyr eller sid/mitt bena eller lugg utan den byts varje dag. Kanske 2ggr per dag ibland. Vilket påminner mig att jag måste ta tag i och gå och hitta en bra frisör som förstår mig.
Så ser jag på frisset att jag måste tjäna pengar på betydligt billiga ( alltså hälften så billigt här än vad de är i Swe) och braiga shampoo, balsam och inpackning ifrån Aussie. Finns på Boots(typ apoteket med allt kan man säga) eller Tesco.
Så fick jag hämta sjuktbarn i skolan idag. Och där träffade jag på hans tränare också som jag förövrigt krockade med i dörren förrförra veckan. Funkar som eyecandy eftersom han är den snyggaste jag pratat med i det här landet och inte bara sett åka förbi 1gång i en mini cooper för 2 helger sen...
Och de är inte ofta jag behövt dra till kommentaren: Jag är hemma med sjuktbarn.
Lyckans man som haffar mig. Den ska bara veta hur bra han kommer få. Underbart!

Så har ni även fått en liten titt på mitt sovrum. :)

Inga kommentarer: