tisdag 25 januari 2011

tisdag

Idag var både Milla och Malin här och hälsade på.
Annars har de inte hänt så mycket. Gjorde pannkakor och lika goda som vanligt. Dock inte som pappas. Och hör här:
Jag (!!) Inte petter ska ha pannkakslaggen(och plättsaken) eller vad den heter när mamma och pappa dör(mmm ,ni kommer göra de). Inser att de är inte många som har en.
Petter får den bara om jag köper mig en egen om jag inte orkar vänta. Deal!

Jag hatar när man sätter på tvn när man ska sova och inget vettigt är på. Som de flesta vet kan jag inte sova om de är tyst eller mörkt. Däremot blir jag glad när typ Mcfly är på Capital FM när man har på radiokanalen. Eller bra musik överhuvud taget.
Så hur ska jag göra nu? Antingen måste jag gå upp ur sängen och sätta på en film (för filäkanalerna här visar inget vettigt, förutom igår 27dresses) eller lyssna på radiokanalerna men då blir de för högt och inget att titta på om de är tyst.
Vilka problem..
Så hälsar jag på hemma i Sverige inom någon månad eller två och får åka flera gånger men jag har valt att flytta hit så vad ska jag hem flera gånger för?
Förövrigt längtar jag på cdskivan som ska få min dator att funka så mitt liv går till de normala och inte sitta här och knappa och lägga in flera bilder!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: