lördag 22 januari 2011

morron


Nej, ingen dator har kommit tillbaka från dens nuvarande koma. Doktorn har skickat en skiva ifrån utlandet (Sverige) som ska förhoppningsvis få vart på de innre minnet och delar.
Så länge sitter/ligger jag och knappar på htcphone som slukar batteri som aldrig förr eftersom jag är inne och läser bloggar, mail, facebook, twitter och allt de andra jag gör.
De har inte hänt så mycket sen senast. Eller den senaste veckan. Har varit ute och gått med Milla och lille Barney, ätit chips och idag åker vi nog till Crawley och handlar fotbollsskor eller Horsham.

Lägger in en bild från min vy just nu. Lite live-feeling så där.
Funderar på att sätta upp nån fin bild på den vita tomma väggen. Som ett givet förslag borde ni komma på själva: "ja! Jag skickar en eller två eller flera bilder på mig så kan hon använda häftmassa och ha upp".
West Chiltington
RH20 2RD
UNITED KINGDOM
så börjar min adress. Ni kan ju antingen fråga mig hur början lyder eller fråga dom som julkorten kom fram till. För dom nya jag skickade förrförra veckan verkar inte ha kommit fram den här gången heller har jag hört eller inte hört.
Dem som har fått de är bla Frida, Susanna, mammapappa, farfar, mormor, Carro sen minns jag inga fler :/ de är typiskt.
Men jag gillar överraskningar så skicka på!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Anonym sa...

Petter har fått sitt julkort för ett par veckor sedan, så det dröjer väl 1 månad innan han får det nya. Kram, mamma