lördag 22 januari 2011

ryan reynolds

Om jag får en pojkvän eller man så är ett av mina fri-kort Ryan Reynolds. Kollat på Definatly, maybe för kanske tredje gången. Den filmen är värd att kolla på bara för att han är med :) plus att de är en bra film. Samma producent som Notting Hill och Love Actually två av mina favorit filmer.
Tänk den dagen mitt barns pappa berättar historien om hur vi träffades. Han kanske får säga att eftersom din mamma ville ha asiatbarn så fick vi lov att köpa dig (eller om jag har turen att hitta en asiatiskman iofs) (hehe, och precis när jag skrev detta så kommer Far East Movement-Like a G6 på radion, de om inte vet de är de asiater)
Nu har jag hursomhelst tappat tråden. Mysigt iallafall.
Nu, Crawley med Milla!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: