måndag 17 januari 2011

Sovstund har guld i mun

Klockan är här 14.15 och jag har fortfarande morgonens utstyrsel på mig. Dvs Nike träningsbyxor, min sov t.shirt och Linneas/min fleecé tröja ifrån BikBok.
För de är ju så att jag går upp vid sju och sen frukost till kl 9 sen hamnar jag i sängen igen. Så nu har jag legat och kollat på Never Me Let Go (kanon film, trodde den var dålig men fick hem den bara för Keira Knightley är med i) och slutet på Planet 51.
Iallafall så har jag kommit på problemet. Det är för att jag har varit uppe sent de senaste dagarna. I torsdags till 12, fredags 12-1, lördags 12 och igår vart de också sent, säkert halv 12-12.
Det är som Milla säger. Min läggdags-tid är 21.35.
Blir ändring på de idag. Idag blir de nya avsnittet av Glee på E4 (mmm Linnea, nu har jag också börjat kolla. Såg mitt första avsnitt förra veckan ;) och sen sova!

Inga kommentarer: