torsdag 27 januari 2011

frrreezing

Alltså igentligen på ett sätt är de ganska skönt att inte vara i dalarna just nu. Eller kanske sverige överhuvudtaget...
När jag ser hur kallt det är. Eller ni kanske tycker det är behagligt men -23 eller så är ganska kallt.
Hade jag inte haft min undebara och saknade Stelpa hade jag nog flytt landet varje vinter men de kan jag ju inte. Inte än iallafall. Min prins måste betala för henne först.
Men men. Förhoppningsvis kanske växthuseffekten kickat åt rätt håll nästa år så det är varmare och håller sig runt -10 de allra allra flesta dagarna.
Här är de kallast hittils iår när jag kolla på termometern: 1,5 grader plus var de för en timme sen när jag och dave åkte och köpte spik och kollade på Arundels castle.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: