söndag 16 januari 2011

PlickPlock

Eftersom nu datorn är halv färdigt fixad så lägger jag in några bilder från idag. Tog bara några snabbisar men de får duga.
Så här ser de iallafall ut på landet.
Vägen upp till huset, Bakom busken till höger bor jag.

Spökhuset nedanför...


Så här ser vägarna ut här omkring.
Inga lampor och man kan endast köra en.

Möter man någon får man backa. Jag förstår inte hur alla stora bilar som BMW X3, Porsche Cheyenne, Range Rover, Land rover och resterande stora bilar som jag möter i fullfart praktiskt taget varje dag.



Den mindre bra puben endast några 100m från huset.
Ok jag ljög. Alla vägar är inte som de ovanför.
Här är själva mainroad eller vad man kallar den. Här kan man mötas ordentligt.

Ok, eftersom jag inte vet om datorn funkar korrekt förens jag har startat om den så ger jag de snasiga grejorna imorron. Eller en per dag...
Lite som en cliffhanger..GUD va ni ska vara förväntansfulla nu!

Inga kommentarer: