söndag 9 januari 2011

Bilder

Kör ett bildspel när jag ändå har mobilen inkopplad.

my angel

Jag kommer inte ihåg om jag lagt upp den här bilden och nästa. Men hursomhelst.
Idiotkunskap spelet som mamma och pappa fick i julklapp. Mitt favoritspel där hemma. Jag vann förövrigt. Det är bra att har minne som en elefant.
Det roliga är David Beckman..

Fick Jelly Beans av barnen i julklapp med 37 smaker. Visade sig att det är 21 färger. Men de bruna är ungefär 3 olika smaker (kaffe latte, cola och choklad) och de röda var olika osv.
Ska göra det med mina andra Jelly Beans också jag fick av min faster.

Lussebullen som jag ville göra stor. 

Hemma i Månsta

Fick en heavytag på min väska tillbaka till UK.

Bild jag tog idag påväg till Horsham, Här kör man 80km/h i fullfart.
Så har vi ingen snö heller. Skönt.

Teét på Mark & Spencers café med helt underbar färg men smaken var inte underbar. Behövdes socker och mjölk men de orkade jag inte hämta

Inga kommentarer: