lördag 22 januari 2011

Lördag

Sitter här i sängen igen och äter karamellkungen godis ifrån Tesco i Pulborough. Dock endas runt 10 smaker och endas hälften är goda men jag var sugen på plockgodis så nu vart de som de vart.
Hamnade i Crawley med Milla annars. Dock shoppade jag inget men de var mycket fint. Lite med affärer än i Horsham men ytterligare 20min dit. Hittade dock ett par reebook easytone men köpte dom inte. De kostar ju typ bara runt £50-75.
Primark fanns här med. Och mera lösgodis.
Så nu har jag laddat med godis så nu blir de lååångfilm med Slumdog Millionere som jag skulle ha sett sen de kom ut för vad är det...lite mer än 1 år sen? Dock är den ju lång så kommer säkerligen somna och fortsätta en annan gång.
Men imorron är de nya äventyr som väntar!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: