lördag 29 januari 2011

09.55

Nu ni. Igår kväll kickade jag tillsammans med pappa igång datorn. Visade sig att igentligen hittade inte datorn hårddiskarna även fast den visade de. Jätte knasigt men så är det.
Och eftersom dagen datorn försvann lovade jag att berätta sjukt sjuka saker som jag fick reda på av Dave.
Det är grannen brevid oss eller mitt över vägen har för ett bra antal år sedan skjutit ihjäl sin fru och hund med en shotgun! För att frun var otrogen mot honom. Så han hamnade i fängelse i flera år och flyttade in tillbaka i sitt gamla hus. Förövrigt var/är han ju advokat så han visste ju vad som skulle hända. Har för mig att han lämnade in sig själv till polisen också
Till fråga på allt har tagit ner alla sina träd så vi ser hans hus ganska bra. Så Dave säger att det är för att ska kunna sikta på oss bättre...
Så nu när jag ser honom från min plats vid matbordet eller köket så duckar jag och försvinner.
Imorron kommer nästa grej!

Inga kommentarer: