torsdag 6 januari 2011

Dead Serious Games

Idag kom jag att tänka på en sak. Eller idag och idag. Nu faktiskt. Vet inte riktigt om det är moraliskt eller skit-samma-vad-de-heter korrekt att uttala mig om det. Eftersom jag funderar på om det är de så borde jag kanske inte skriva det.
Men skitsamma. Provocera har jag väl aldrig hetat i mellannamn om jag gör allt jag tänker på.
Det bor inte invandrare här. (ha ha ha ha, jag är ju invandrare, min au pair mamma är det bla bla. Men invandrare som andra människor.. You know who I mean) Har inte sett någon mamma eller pappa på skolan och sånt. Ska iväg till Horsham i helgen och checka vidare och återkomma!

Anyway, Spelat Monopol (roligare att säga Monopoly) med Oscar idag. De roliga är att han har Exeter och St Albans som är de dyraste på hela Monopoly och han har även apartments 3 på varje vilket gör att jag måste betala upp emot 7-9milj varje gång jag hamnar där på. Iallafall, de roliga är att jag aldrig hamnar på dom. Han är så stolt med alla sina miljoner. Men men, som den stackars räv (Robin Hood) så fuskar jag och tar från de rika och ger till de fattiga. Dvs att jag inte ger tillbaka lika mycket och kanske snikar åt mig nån milj extra vid ''gå till start'' men på något konstigt vis så får han mer och mer och jag har mindre och mindre. Även fast jag är Porthmouth, Derby och den 3 ingen hamnar på och har apartments på alla. Hur som haver iallafall. Vi fortstätter imorron. It's bloody serious.

Inga kommentarer: