måndag 24 januari 2011

Dröm

Inatt drömmde jag för tredje gången att jag och min klass skulle åka till Turkiet (like thats gonna happen, jag kommer aldrig åka dit!) Och jag har tappat bort mitt handbagage. Det är samma flygplats varje gång.
Så ligger min stora resväska i bilen som läraren låst och han har gått igenom gaten så det går inte att få tag på han. Då dyker helt plötsligt Kalle Ekström upp (en kompis till min bror) och springer runt och ska leta reda på läraren.
Och jag vaknar upp och är helt svettig och somnar om fort och fortsätter.
Jag pratar med en polis och hon har en av mina gamla väskor och börjar rota i den säger att jag kan åka på de gamla passet som ligger där i. Men jag måste ju ha min väska för min mobil och plånbok är ju där i.
Vanligtvis brukar jag hitta väskan men inte i den här drömmen. Förhoppningsvis så hittar jag den någon annan natt.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: