tisdag 1 februari 2011

OOOOH

Eftersom det inte har hänt något speciellt idag kan jag dra till med min andra cliff-hanger som jag tänkte berätta innan datorn kopplade ut...
De förra var ju att grannen var en mördare. Det här handlar om huset där jag bor nu.
Alltså här i England. Jo det har varit ett...
SWINGERSHOUSE!
Alltså ett hus som ägdes utav ett par som gillade att ha andra par och människor i sitt hus och byta partner med i finare ord. Alla leka med alla.
Och jag har mitt rum i de äldre delen av huset så jag undrar vad dom har gjort här, eeew.
Även fast det här rummet och badrummet inte är så gammalt men ändå.
Då förstår man nästan att de hade rosa heltäckningsmattor förut. Tack godegud att dom är borta och ersätt med trägolv och beige/brun randig matta i trappen osv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte undra på att grannen blev svartsjuk om de var på besök i "ditt" hus. Kram, mamma