tisdag 4 januari 2011

Back to the loo

Jahapp, då är jag i WC (hehe, jaaaaaa förkortningen är WC, som en toalett.) på obestämd tid.
Landade igår 12.50pm, lokal tid. Tog buss till Gatwick och vart hämtad prick 3.45pm. Trodde jag hade magsjuka igår så åt knappt något och kastade mig i badet och värmde mig och sen sov jag fram till 7 och drog mig till 7.30.
Min första dag idag. Körde radiobil med Oscar i parken eftersom han fortfarande har jullov en vecka till så var vi i Horsham för Matilda har simlektion så gjorde jag min första halva riktiga måltid idag. Lax med Pesto och färdig potatismos som dom gjorde igår eller något (potatismoset alltså) och ångkokade ärtor och sockerärtor. Pretty good I think. Så åt vi av mina lussebullar jag hade med mig till efterrätt!
Så nu efter 2tim barnpogram som King of the Dinousaurs och Phineas and Ferb ska jag nog kanske duscha och kolla färdig på ett gamalt 90210 avsnitt. Eller det är nytt för UK och deras tv men jag får ju som sagt hem dom ifrån sändningen i USA så ligger ju one step ahead.

Inga kommentarer: