lördag 8 januari 2011

Fick ett ryck på fredagsmyset igår eftersom Fantastic mr Fox inte hör till min top 100 bästa filmer och blogg-droida från telefonen igår. Blir mer som twitter.
Annars då Julia. Whatcha doin? som Isabella i Phineas and Ferb skulle sagt.
Idag var jag med Matilda på golf lektionen i Horsham. Eller släppte av henne. Kollade in golfläraren om de var något att kolla på. Nja. Nej de var de inte. Jag nöjer mig inte med vad som helst. Som Angelica säger: Man ska vara kräsen! och de ska jag va.
Så jag åkte in till Swan walk shoppingcentre och handlade 2 Mango Body Butter till Karin ifrån Matilda (karin fyllde år igår) och snick snackade med hon som sålde det till mig (2 för 250kr. Det är bra förresten). Hon frågade vem som gillade Mango och jag sa något om att pappan i huset sa åt mig att köpa de till mamman i huset och sa att hon var ifrån Svergie. Visade sig att hon kände Karin så vi pratade om barnen och lite sånt. Väldigt trevligt. Så åkte jag tillbaka till Golfen och kollade litegrann.
Så hem och fixa och sen åkte jag till stället jag inte vet vad de heter. En annan svenskfamilj. Hängde med deras au pair Linnea så vi åkte in till Auckland eller Burlow. Inte vet jag vad de heter. Ligger väst om Chiltington iallafall. Trevligt. Fikade och lite sånt.
Det var ute på landet iallafall. Fint stort hus.
-
Fick precis reda på vad de hette. Buxted! Det är där jag var. Och vi åkte till Uckfield!
Inser att jag tar väldigt lite kort. Det har inte varit så fint väder på ett tag. Mest muligt och regnigt. Typiskt brittiskt väder kan man väl säga.
Så nu ska jag kolla på Friends och sedan ta ett bad och One Tree Hill!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst skulle det vara roligt med lite bilddokumentation. Är ju lite nyfiken på hur det ser ut runt omkring dig. Kram, mamma