lördag 15 januari 2011

fredag/lördag

Har igentligen inte fixat datorn utan strular fortfarande. Som jag inte kan använda Google Chrome utan måste ha explorer. Jätte jobbigt eftersom jag är van fin chrome.
Iallafall. Ska låta det vart och har de inte blivit bättre på måndag formaterar jag om den enligt pappa. Tur att jag kan sånt. Är ju ingen nybörjare direkt...

Och eftersom datorn inte är fixat kan jag bara berätta vad jag gjorde igår och de hemska/snaskiga får vänta.
Var och bowlade igår och första omgången vad jag bra. Eller de två killarna var ju bättre men jag kom trea med mina 100p.
Andra gången kom jag jag tre igen med 58p. Inte lika bra...
Så spelade vi biljard på puben. Typ första gången för mig men var ju inte bäst men jag fick ju ner några bollar i hålet.

Och idag har jag inte gjort någon nytta alls. Kollat på 6-7 avsnitt av One Tree Hill och sett färdigt Mamas boy som jag böjade på innan jag åkte hem till Sverige innan jul.

Inga kommentarer: