torsdag 16 juli 2009

torsdag

Tror hela tiden att de är fredag idag?

Igår var de Harry Potter och halvblodsprinsen på bio.
Jag och Ida gick 2100 bion. Rätt fullt var de.
Den började kanske 20 över. Försenad.
Höll på till 10 i 12. kom hem till kvart i 1 eller något.

Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen. Den var helt okej. Gillar man Harry P ska man kolla på den. Själv tycker jag att böckerna är bättre. Men..jo den var bra. Inte superduper men bra.
När jag har läst ut this charming man. så ska jag börja om med alla HP böckerna igen.
Som sagt. Har räknat ut att på ungefär 40 tim har jag sovit 4 tim. Har inte tagit tupplur mitt på dagen(som jag brukar efter jobbet) utan varit vaken. Som 4 tim inatt. 1-4 eftersom jag började jobba 5.30
Och jag brukar ju sova massor..

Vet inte heller om jag ska köra till Malung heller. min käre bror hör aldrig av sig.
Märker väl de. Annars ska jag kolla på tv och sova. Om jag ska dit så sover jag väl bort hela dagen imorron.

Inga kommentarer: