söndag 12 juli 2009

lördag/söndag

De vart Idre ändå. Partajade inte eller något utan körde upp petter,ida och jocke.
Sen hängde jag och min vän Linnea som också körde heeela kvällen/natten.
Fram till de var dags att åka hem. Då delade jag langos med petter och jocke.

Tänk att älvdalen kan vara så stort. eller kommunen. Tar ungefär 1½tim att ta sig upp till Idre bara.
3 tim fram och tillbaka.
Tänk om jag skulle ha åkt emellan om inte linnea hade varit där eller någotsånt.
Hade åkt bil i 6 tim bara för de.
haha. jösses..
Men trevligt då.
Kom typ precis hem och är rätt pigg. Men ska nog sova nu.

(körde även på en hare:( Den sprang inte över vägen utan snett på vägen så igentligen var de den som sprang in i mig..Snabb som tusan var den också..Tänk om den hade ungar som var hemma och väntade på den. Lite hemskt faktiskt..)
Gonatt.

Visste ni förresten att månen är som en kexchoklad?(med eller utan daim)
Den smälter bort när solen kommer fram.

Inga kommentarer: