fredag 24 juli 2009

fredag

Idag var jag upp i vanlig tid. vid 9.

Igår var skojjig.
Spelade spel och sånt hos eve och lite sånt. Gick och handlade godis och chips på handlarn. Funderade på att hyra film..men neeej.
vart boggberg. haha. vilken höjdare..not.
regnet öste ner (men linnea och johan(?) hittade ett paraply som jag fick tag på sista halv timmen)
dansade(inte bugg) till lasse stefans svenska verison till rap das armas. Riktigt trevligt var de.
hade kul iaf. huvudsaken.

Gick och la mig halv 3 eller något. kollade aldrig klockan.
Gick upp och var ute och red någon timme. Ska snart gå och flytta hem hästarna från gräshagen.
Ska bara fixa lite och sånt.
Sen ni!
Ska ni veta. Spelade nintendo wii; mario kart en stund på dagen.

Kom 1 i den svåraste delen. Där de 4 svåraste banorna var. de två första gångerna för dagen gick inte bra. skrek och hade mig. haha
men sen så. 3 gången gillt. :D

Nee.. ska nog hämta hästarna och sen slå mig ner framför en film.

Är fortfarande hemma själv :( Skit trist.
När man väl är hemma själv finns inget och göra och inge besök heller.
treeevligt.
Mer tid för mig ;Pa
Men troligen åker mina föräldrar bort sen någon vecka..
så planera inte för mycket.

Inga kommentarer: