tisdag 21 juli 2009

tisdag

Idag var de en jobb dag.
5.30 började jag. Som de övriga dagarna den här veckan.
Eller jaa..imorron o söndag.
Fortfarande hemma själv.Vill ha sällskap snart :(
kooom till mig...(come to mama,haha)

En sak har jag tänkt på.
De är väldigt många killar som ser bra ut som kommer och äter frukost. Kollar in dom. Dom går själva där. Men vips så svänger de av och fram till en tjej.
är de ingen som kan sitta själv?
inte för att jag gör något men..jaa..bara därför.

Och Idag. Kom en kvinna..Ska inte nämna några namn och höll sina händer på jaaa..min midja. Inte något sexuellt eller något..haha.
Så sa hon något. kommer inte riktigt ihåg. Men något jag kommer ihåg var hur Obehagligt de var med hennes händer. Jag bara rös. De var jätte jätte hemskt.
usch. låt de aldrig aldrig hända igen.

Sen var Jossan i mora. Gick och fikade på kaffestugan. chai latte och morotskaka tog jag. jätte gott. pratade turkiet,plånböcker och giftemål.

Och jag vill till London igen,jätte jätte mycket
Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Du får typ sätta ut en skylt i korsningen och lite här och var och skriva "öppet hus, mat och husrum" Då får du både nya vänner och sällskap (: hade gärnat kommit och hälsa på dig, men det är lite långt. vi får ta den där glassen bara jag är hemma!