måndag 13 juli 2009

måndag

Idag har jag:
- städat min sko/väsk garderob.

- ridit och gett min häst mat.
- vilat
- läst en bok

En lärorik dag.
Har halva sommar lovet förresten gått?
Har inte riktigt koll på läget.

Längtar faktiskt tillbaka till skolan lite grann.Ha ett ordentligt schema och vara ledig om helgerna.
Har inte så mycket annat att skriva om. Har förresten kommit på ett jobb för mig i vuxen ålder:
Chef! Skulle passa utmärkt. var dominerat mina föräldrar att städa upp baksidan och på soldäcket. Skäms ju över de. mamma började lite smått medans pappa bara satt där typ.

För jag gillar ju att bestämma lite och sånt där.
Fasst jag vet inte. Tycker receptionist på något företag eller sånt också är roligt.
Boka tider till tandläkare eller jaa.. tatuering? Who knows. En vacker dag sitter jag där och svarar i telefon någonstans på jorden när du ringer och vill boka tid eller prata! :)

Igår förresten.
Skulle kolla på Slumdog millionaire. Hittade den men hittade även Wall-E så tog den ist. Inte lika hemsk att kolla på själv. Men sen visade sig att de va lite utav en maraton utan sex and the city på Comedy Central. Så kollade på de ist:P

Inga kommentarer: