lördag 11 juli 2009

Fredag!

Hallå igen. (fredagens inlägg.. internet kolapsade.)har jobbat hela dagen igen.
Red hem stelpa i regnet har jag också hunnit med. Vart riktigt blött.
Kan säga att vi inte tog ett enda skritt steg hem. Precis när vi kom till fåren vid stallet så tvärvände hon och små galopperade några steg åt andra hållet. Bråkade med henne ett tag. Tog sen en annan väg.
Trippade hela vägen hem på 40 min på asfalt.(tror nästan de gick på 30 min bara för de)
Får känna hur benen mår imorron på henne. :/

Sen har jag inte gjort något mer.
Kollade på the curious case of Benjamin Button nyss. Jag tycker den var hur bra som helst. Jätte bra gjord och allt. Grät tillomed gjorde jag.
Eftersom vissa vänner har åkt till Idre på yran där i helgen eller åker bort och ingen kvar och vill umgås så blir de Slumdog Millionaire imorron.
Sen ska vara hur bra och hemsk säger vissa och vissa har inte ens hört talas om den. (vann jätte jätte många oscars nu i våras)
Troligen blir det ensam film kväll om ingen har lust att kolla på den? :)
Annars ska jag ner till mora någon dag i helgen och hämta ut biljetter. Ingen som har lust att åka dit med mig heller?
äsch. Ensam är stark.
Tur att jag ha bästaste hästen iaf:)

1 kommentar:

Anki sa...

men smulan, tycker du verkligen bejamin button är BRA?! seriöst?! andrea och jag hade lätt stängt av om brad pitt in var så snygg!