måndag 6 juli 2009

tisdag?

Igentligen ska de vara måndag... kl har visst blivit för mycket.
igår hamnade jag i Rättvik. Cruisade ner ned sportbilen till andrea.
tog en fika och sånt och kollade på bio. The Proposal. Hur rolig som helst!
sov.
Kunde inte sova så bra för jag hade glömt bort att ta allergi tabletter eller så funkar dom inte längre så har haft andningsproblem hela dagen. inte så jätte skönt.
Börjar gå över lite nu känner jag.
Cruisade hem imorse och sov på soffan.
Red Stelpa och Pirre upp på stallet och stallade in stelpa i en box och drog ner över till rättvik igen med piraten och guld. Älvdalstravet så dom skulle rida före och så. Var hemma vid 11 igen.
Kallt som tusan vart de.
Tror inte att de har hänt något mer,men nu vill jag sova så jag orkar upp till borlänge imorron...
Måste ha någon ledig dag snart :/ jobbar ons-fre sen ledig lör-mån.

sovgott

Inga kommentarer: