fredag 31 juli 2009

fredag

Tog faktiskt en jobb vända idag. Endast till kl 12.
Så de var ju rätt skönt. 7-12.
Värre me de övriga dagarna.
och imorron blir jag själv igen..mamma och pappa åker till göteborg och lite sånt.
Blir kvar med volvon. Så jag blir fast i älvdalen/mora eftersom den drar ton med bensin..tror jag.
finns väl inte så mycket att göra ändå.

ang. kakorna på jobbet finns inte kola kakorna kvar. så just nu är de chokladkakorna som är vinnaren.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Vet inte om jag har skrivit de.
men hade telefon prat med angelica.
Så åker till leksand en vända v 33 på mina 2 lediga dagar.
preliminärt alltså.
och måste fundera ut mitt liv.
Vet inte om jag ska flytta på en gång efterskolan..eller ska jag vänta över sommaren?
Eller så åker jag som aupair på en gång och hittar lägenhet och jobb efteråt.
Ska fundera lite..Så vill jag ha en bil också. Audin som står på servicemakarn..

Inga kommentarer: