söndag 26 juli 2009

söndag

jobbat idag igen. Fick en ny kamrat också.
gud vad man kan prata igentiligen. Härligt med nya människor.
Undrar hur hög min juli lön blir igentligen?

Förövrigt har jag bestämt vad jag ska köpa för min juni lön.
Ska köpa skor (lila ballerinor:) och sex and the city sko boxen:)
Ska springa in imorron. Sen måste jag kolla om tandregleringen är öppen. Eftersom min tandställning har gått sönder. även fasst de var 3 veckor sen eller något.
Så måste jag ta reda på mina tider jag har efter som jag har tappat bort mina lappar.

nu ska jag sova. Jobbar imorron.



Nu ska jag berätta något jag också gjorde för flera veckor sen:
Tog bort min bilddagbok. Kände inte för att ha kvar den. var ju aldrig inne och orkade aldrig lägga in bilder.. Lägger väl in dom på facebook ist någon.. Speciellt Londonbilderna..

hejhej

Inga kommentarer: