söndag 19 juli 2009

söndag

Idag har jag jobbat. som vanligt känns de som.
6.30-15.30

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Har ju regnat hela dagen så känndes inte som jag ville rida. var bort och smorde in henne. jädra mycket mygg och broms där borta i hagen så de är för jävligt.
Sov litegrann till greek.
Har ätit.
Just nu kollar jag på Anna Nicole Smith på kanal5. Vädligt intressant faktiskt. Är baserad på hennes liv.
Har ju bara gått en timme och nu i början är hon väldigt oskyldig. Undrar hur hon blir där hon blir mer berömd m.m. Hon har ju sitt 'vanliga' namn Vicky i början och byter sedan till Anna Nicole. Kanske då allt ändras? Who Knows lixom?
Äter New York Super fudge chunk. Inte min favorit smak av glass men de duger. Har kommit på att jag inte gillar choklad så jätte mycket. Bara någon bit ibland. :/
Och hela den glassen är choklad. Så de kanske tar ett tag att äta upp den. Men de gör ju inget:)

Nu börjar de igen.

Imorron är jag ledig!:D

Inga kommentarer: