lördag 25 juli 2009

lördag

idag har jag tränat stelpa att gå ner för mot bron. Hon total vägrar. Tog ungefär en halvtimme att gå ner för lilla backen emot bron. som är ungefär..jaa 30-50m.
lyckad häst de där...
sen cyklade jag med henne. Gick jätte bra. tog även snålskjuts. både i skritt och trav!:)
härlig häst de där. Kan göra vad man vill med henne.
kan ärligt säga att jag älskar henne. Även fasst hon är en grinig satmara så är hon min love of my life!
kommer kanske kort imorron.

Sen har jag städat hela huset. inkl mitt rum som är helt städat och upplockat. nu ska jag packa om några veckor igen. haha..2-3 veckor eller något.
bra jobbat.
har även torkat golven och lite sånt.
var duktig och har även handlat frukost så mina föräldrar har något imorron bitti eftersom de kom ifrån stockholm idag.
och hade gjort mat när de kom. inte för jag räknat med de men de vart pizza över.
har gjort en liten film om de. kommer också kanske upp imorron. haha
så roligt har jag.

men nu ska jag sova. upp och jobba 3 dagar igen. halv 6 imorron!

Inga kommentarer: