lördag 4 juli 2009

300

Hej på er.
Tänkte skriva något jätte bra men glömde tyvärr bort vad de var.
Eftersom min lilla hemlighet som jag skulle överaska folk med spreds sig fort som tusan över svergie så kan jag väl lika gärna berätta storyn om ryktets spridning.
Jossan började med att fråga varför jag skulle vara ledig i fredags. Kommer inte riktigt ihåg vad jag sa men skulle väl bara vara de.
Så hon frågade om jag skulle till mora ishall. Nej de skulle jag inte tror jag. Och de var jag inte heller faktiskt.
Så lämnade vi de och jag var ledig i fredags.
Min bror petter kommer hem till oss på morronen och frågar om jag har fått körkort och när. Jag svarar såklart snart kanske. vem vet...
Åkte iväg och Frida ringer och frågar om jag har fått körkort. Och jag svarar nej så klart. Kl var ju endast halv 10 eller något. Så hon säger att jag borde ju ha fått de.. Eftersom veckan är slut.
Förstår inte vart alla fått de ifrån att jag ska göra de vissa veckor och dagar. Hursom helst.
Lägger på och stänger typ av mobilen.
I did my thing och satte på mobilen igen. Hade lyckotårar och ringde mamma och petter. Och lite senare även pappa. Försökte även få tag på Frida eftersom jag måste ju säga till. Även Ida ringde jag eftersom hon var typ den enda och mamma som riktigt visste om de.
Åkte hem. När jag nästan var i Rättvik för att suprisa Andrea så ringer Frida och jag berättar för henne.
Väl i Rättvik så är visst Andrea i Leksand. Synd för henne tänkte jag och åkte hem.
Hemma ringer Jossan och jag måste ju säga..Ringer Malin och vi far ut och rider. Så henne överraskade jag lite grann.
Ringer Linnea och säger att jag ska åka upp till henne. Så där på telefonen överraskade jag henne litegrann..
Sen är de ingen mer som vet typ.
Skriver på Facebook mitt och mias kodord för körkortet:'Jag och Mark Levengood' (han tog körkort i mora för er som inte vet)..Troligen ser Angelica detta..
Och Ewe korsar allt och tror att vi är lovers..haha
När jag gått och lagt mig och sover (jobba på lördagsmorronen) så ringer Andrea och frågar om jag har fått körkort,måste ju berätta då. Fan tänker jag. Skulle ju överraska henne. Angelica förstör alltihop. Fan för henne tänkte jag just då. ;P
Sover vidare och åker till Mora på morronen och jobbar massa timmar.
På väg hem ringer jag Angelica och berättar varför jag inte berättat för henne än.
Ringer även Carro för att åka hem till henne och överraskade henne. Hon hade visst sett mig köra genom byn. Shit också.
Vem ska jag mer överraska?
Jo min moster.
Var uppe och åt middag hos dom nu på kvällen. Så henne och hennes man och kusiner berättar jag för. De var lite roligt iallafall! :D

Så nu vet jag inga mer jag ska överraska eller ta reda på om dom vet.
TACK alla som grattat iaf:) Riktigt roligt!

Inga kommentarer: