tisdag 14 juli 2009

tisdag

HejHallå.
Idag har jag jobbat. trevligt.
Kan berätta att timmen mellan 9-10 är nog den längsta på hela dagen.
Den är jätte lång. Man bara 'Ja klockan är 9. bara en timme kvar'
Visst. Den man plockar av massor av tallrikar och lite sånt. Vägrar kolla på klockan. Men så kikar man lite ändå. Då är den 10 över 9. När man tror att den är halv 10.
Slutatde väl vid halv 3 eller något.
Skulle till tandregleringen för en tråd har hoppat ut och jag har får sår i kinden. inte skönt.
Men de har troligen semesterstängt för de var låst när jag kom upp.
Får fixa ihop något själv.
Sen skulle jag ta en annan väg till oxberg. Orkar inte åka andra vägen så tar den ist.
Lyckades köra vilse. Hade ingenaning om vart jag var. Körde lite här och vart och hittade ut efter 20 min.
Kom hem och sov en halv timme eller något tror jag.
Bytte om och skulle rida. kommer ut och ser de spö regnar ..blir väldigt arg.
Så red lite senare. Vart trevligt:) töltade riktigt ordentligen faktiskt.

Sen kan jag berätta:
Jag var den enda reko bruden i Idre nu i helgen har jag fått höra. haha. trevligt ;)
De var ju inte världens sämsta som hade sagt de heller. :)

Inga kommentarer: