söndag 12 juli 2009

Söndag

Vad har jag igentligen gjort idag?
Ingenting vettigt faktsikt.
Kom ju hem rätt sent i natt/morse.
Vaknande någongång kvart över 11. Sovit bort hela dagen typ.
Kollade på regnet och Privileged och åt frukost någon timme.
Städade mera ordning på rummet. Nu kan man gå överallt utan att klättra över väskor och liknande. Jädra Leksands packning :P
Typ de jag har gjort. Orkade inte rida. just pga av regnet och lite sånt.
men ska pallra mig ut imorron och köra ett pass vid lunch om de inte regnar allt för mycket. Annars gör jag de ändå.

Skulle åkt till mora och hämtat ut bio biljetter. Men orkade helt enkelt inte. bokade om dem så kan hämta ut dom innan bion. Ska bli trevligt att kolla på bio igen.
Älskar att gå på bio faktiskt. Tycker att de är jätte mysigt och roligt.
När jag väl får eget hus/lägenhet ska jag ha en liknande bio salong och ha alla senaste filmerna:)

FYI: Jag gillar t207 (?) 3 reklamen.
och Anki: Du vet ingenting om bra film!! :P
haha

TTYL

Inga kommentarer: