onsdag 22 juli 2009

onsdag

jobbade igen. Emelie var där. Varit i barcelona ett tag. troligen 1 vecka? Men känns som 2 iaf.
Visste ni att dom DÖDAR(!!!) tjuren på tjurfäktningar. Visste att dom stack något i nacken på de. Men trodde att de bara retade den så de sprang runt.
usch,vad hemskt.
Men nu ni. Nu är jag ledig hela 3(!) dagar. trevligt värre.
Tömkörde stelpa idag också. Gick bra. Hon fick gå hemma i lilla hagen på våran lilla lilla äng på baksidan. Eftersom de inte finns något gräs att äta i vanliga hagen. Och hagkompisarna vill visst svälta sin hästar.
Ingen som vill ha en häst till i någon hage de finns gräs i fram till typ..v 33-34? :(
Förstår inte varför de kan ha hästarna i hagen där de finns mat i? Visst lite längre bort men de är väl bättre än att hästarna ska tugga bort allt gräs så de inte växer upp något mer i sommar?
ÅH vad jag blir irriterad (+ att stelpa rymt en gång ifrån hagen utan ström,så har bett dom att inte ha den hagen..Men gissa vart dom står när jag kommer hem på dagarna? Nä inte i hagen med ström,inte med hagen med mat,utan i hagen utan ström och ingen mat... ÅH!!)
hjälp mig någon!
Och har råkat spilla ut RB 86(häst flugmedel som är starkt och ska spädas ut) över köket. sorry mami.
De luktar inte gott.Ändå har jag torkat golvet 2 gånger.
..eller är de kanske är de min t-shirt som luktar. Även den fick några skvättar..märker väl imorron.

Imorron blir de tidig middag:)

Förövrigt: Vad mycke Sci-Fi de är nu. Poppis med något som var nördigt för några år sedan.
Dollhouse,trueblood,twilight,harry potter.

1 kommentar:

Ida sa...

Du kanske kan ha dom med mina hästar om du vill. :)