tisdag 7 juli 2009

tisdag

Hej.
Skulle gå upp halv 8. Skulle åka iväg 8.30 eller något,för jag,linnea,malin och jossan skulle åka iväg till borlänge.
kl 8.17 eller något får jag ett sms från Linnea om vart vi ska samlas.. Såklart har jag som vanligt ställt kl på 8.30 eftersom jag tänker halv 8 när jag ser de. har hänt flera gånger :/ Lite jobbigt om jag ska iväg och jobba eller något..
Kom iväg till halv 10 eller något iaf.
Jag körde hela vägen till borlänge. Jag körde bra! faktiskt.
dom där bak i bilen vet inte vad dom pratade om.
Shoppade lite grann. lite byxor,minneskort,lite tröjor,lite godis lite sånt.
kommer inte riktigt ihåg.
På vägen hem körde linnea. Jag och malin slocknade någonstanns på vägen.
och jossan hade köpt en sån där tut grej på bruk.
tror ni inte dom tutade på den före mora någongång så man flög i där bak. tur att man hade säkerhetsbälte iallafall! haha
Köpte även en hatt till franska rivieran gjorde vi också! En svart fick jag och linnea en vit.

Red sen. barbacka pga av skavet på hennes mage. hoppade lite i paddocken, joss tränade och jag tog några skutt.. hade gått bättre med sadel men de var roligt:)
Red sen ner dom på byn.

Och vet ni vad. Jag trivdes faktiskt inte alls i leksand i början. Jag hatade de verkligen och var på väg hem hela höstterminen. ni vet inte hur jobbigt de var.
Men jag har också ändrat mig hur mycket som helst. älskar de nu. Bara så ni vet :/

1 kommentar:

Ida sa...

Du är mycket gladare nu för tiden måste jag säga! (: