onsdag 8 juli 2009

onsdag

Idag vart de jobb igen. 6.30-15.15. Rätt många gäster. De knasiga var att alla de första 150 kom före kl 8.00 (har frukosten öppen 6.30-10) Så när kl var 8.15 så var de hur lugnt som helst. Trodde hela tiden den var 9.30 så man kunde äta frukost snart. Men nej. Då var de 1½tim kvar typ.
och en tysk kille kom med sitt ansikte kanske jaa..1-2 dm ifrån mitt och frågade/viskade 'can we close the door?' så jag viskade tillbaka 'ofcourse' haha. alltså ytter dörren så de kommer in lite friskluft. Vart lite kallt där ett tag.

Sen när jag skulle ta bilen hem SPÖ regnade de. Var lite läskigt att köra. Var jätte rädd för vattenplaning. Men jag körde på:) kanske inte lika fort som vanligt men jag kom ju hem säkert.
Orkar inte skriva mera nu.



Lite sorglig är den faktiskt :/

Inga kommentarer: