tisdag 28 juli 2009

Tisdag?

Hej.
Imorron är jag leeedig.
Heng med mej.
Eller.. orkar inte tror jag ;P
Ska vila och sola och rida.

Har inte så mycket att skriva.
Tänkte skriva att jag kan inte riktigt bestämma vilka kakor jag gillar att äta på jobbet.
Ibörjan var de kortintkakorka. Sen chokladkakorna. Men nu har en bubblare dykt upp: Kolakakan.
men idag tog jag både och. Och jag valde kola kakan först. och jag brukar äta de godaste sist. Så troligen gillar jag chokladkakan mer? :)
God är den.

Sen är de så att jag skulle ju köpa SatC sko boxen. på Åhlens. Kollade på den i onsdags. Men sparade pengarna och väntade på lönen som kom i fredags. Gick ju igår och skulle köpa den. Men vad tror ni? SÅKLART! har den redan blivit såld.
Så gick jag idag för att kolla om den kommit in..Nej. Inte på OnOff heller. skit också.
Tröstade mig och gick och köpte skor och hårband på HM.

Kollar föresten på Paris Hiltons new BFF. Har sett de förut men de är avsnittet där hon lurar dom att dom åkt ut för att kolla vilka som är äkta. Och dom gråter. några stycket,
Om jag hade gjort de till jaa...andrea och angelica? Hade ni gråtit?
Klart ni hade. Jag hade gjort de om ni hade sagt TTYN till mig.:P
allvarligt alltså.

Inga kommentarer: