fredag 17 juli 2009

fredag

De vart en tur till malung iallafall.
Brorrssaann skulle ha skjuts.
Körde dit.
Släppte av dom.
hittade linneaJ..som dumpade mig efter ett tag.
Vart själv. Pratade i telefonen med först andrea och sen angelica.
skjutsade iväg P och de till Hasse. Stog i en kö för att vänta på ett tåg. Kom aldrig något. hade troligen fått fnatt. Vi hittade en annan väg runt. Visade sig att bommarna till tåget var typ nere i 1 tim.
Skjutsade sen tillbaka dom till city. och till toms och manhattan och lite sånt.
Fick Langos. Goda och degiga.
Folk trängde sig före i kön så LinneaA aka EcoGirl kom och hjälpte till där en stund:)
Så jag fick också tränga mig lite grann.
Sen körde vi hem. Badade i bjärre.
och sen vidare till älvdalen. Kom väl hem 4-halv 4.
Trevlig kväll.
Ska ner och duscha nu. Jobba i helgen igen.
Och mina föräldrar åker till stockholm en vecka nu så de blir my house en vecka!:)

Kan säga att alla har fått reda på min kanin händelse förra veckan. Även hasse som inte ens bor i älvdalen. grattis. :P

Inga kommentarer: